Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Як inxs поштовх їхній кар'єрі


Опубликованно 07.12.2017 11:10

Як inxs поштовх їхній кар'єрі

П'ять альбомів у своїй кар'єрі, як inxs були пазуристі свій шлях з контуру Австралії паб до нас п'ятірку.

Але ніхто не був готовий до успіху свого шостого альбому, пипец, чуттєва суміш фанк, рок і поп, що продано більше 10 мільйонів копій по всьому світу.

Передвісником обтяжку один потрібен сьогодні, ваще пипец влом групи у Великобританії, і зробив зіркою співака Майкла Хатченса.

Неймовірно, правда, їх Лейбл спочатку відмовився від випуску альбому.

За словами менеджера групи, Кріс Мерфі, він був nailbiting зустріч з президентом лейблу Atlantic Даг Морріс, коли він вперше взяв альбом в Нью-Йорк.

"Він поклав ноги на стіл і закрив очі, з хвилини на запис пішла в ту хвилину, коли вона закінчила," Мерфі нагадує в рукаві ноти на нове, подарункове видання альбому.

"Коли його зупинили, він сказав, 'я дам вам мільйон доларів, щоб піти і записати ще один альбом."

Як inxs

На щастя, мудрі голови переважали, і удар проводиться завидною п'ять топ-40 хітів у Великобританії - на тебе сьогодні, нові відчуття, ніколи не розлучить нас, Диявол всередині і Містифікувати.

Як альбом виповнюється 30 років, як inxs клавішник і головний композитор Андрій Farriss озирається на створенні альбому.Найл Роджерс допоміг їм знайти фанк

Прем'єра першої серії почалося в 1977 році, як відважна паб групи Майкла Хатченса вступу його Шкільна подруга Андрія Farriss на сцені зі своїми братами, Тім і Джон. Їх перші сингли плавленого прудкості каменів з гарячковою енергією панк - але вони були не так багато, щоб написати додому О.

Але до 1983 році група стала одержима сольний альбом шикарний зірка Нілу Роджерса, пригоди в країні хорошого Груву, і переконав його працювати над піснею, вони б залетіла званий первородний гріх.

"Ми зафіксували, що в Нью-Йорку," Farriss нагадує. "Найл грав на гітарі, Дерріл Хол заспівав бек-вокал і пару хлопців з групи Девіда Боуї поставити інструментальний біт на ньому, а також. Ніякого тиску!"

Гетті Зображень

Первородний гріх дав inxs їх першим номером один в Австралії, спонукаючи їх продовжувати злиття поп і фанк на їх наступний альбом, слухати, як злодії.

Перший сингл з цього альбому, те, що Вам потрібно, дав групі їх перший смак успіху діаграми в США, по суті, виступає в якості сухого ходу, що за цим послідує.

"Що Вам потрібно, ми стали дуже впевнено на удар і сказати, 'давайте поставимо це на меморіальну дошку, прибийте її до стіни і назвати його своєю справою", - говорить Farriss.

"Насправді те, що ми зробили."Farriss і Хатченса взяли під контроль сесій

Попередні альбоми inxs не фігурує внесків від усіх членів групи. Але після успіху, що Вам потрібно, Farriss повідомив іншим, що він і Майкл напише все пипец самі по собі.

"Він не був агресивним", - говорить він. "Ми були на екскурсійному автобусі, десь в Європі, і я сказав, 'чому Ви не даєте Майкл і я тріщину на всі треки?'

"Ідея полягала в тому, що ми, як правило, пишуть сингли - так чому б нам не зробити всі пісні, і ми могли б отримати більше самотніх?

"І вони сказали, 'Так, звичайно, звучить як хороша ідея для нас.

"Я ніколи не забуду, тому що Майкл і я, відчуваючи, як у нас ця підтримка була дуже щедра річ".Містифікувати міг би звучало зовсім по-іншому

Особливості Рекс

Версія Deluxe пипець містить ранню версію Містифікувати, що має важкі петлі барабана і зовсім іншу мелодію - і жоден з сексуальна привабливість готової версії.

Farriss каже, що це ранній проект, який він записав з Хатченса на екскурсію зупинка в Чикаго, є свідченням новий спосіб роботи.

"В цьому турі ми зрозуміли, що навіть якщо у нас були ці пісні ми працювали, нам довелося експериментувати з ними, перш ніж ми пішли в студію.

"[Але] ми справді не могли дозволити собі мати величезні студії повно шикарних передач, з людьми валяються просто для нас, щоб пройти через золоті двері.

"Тому ми пішли в демо-студії, які ми ніколи не робили до цього. І ми були записувати демо речі на бігу: 'у нас є час в перервах між концертами, давайте зайдемо в будинок і возитися з цією річчю, в якій країні ми".Пісні були закінчені в підвалі Оперного театру в Сіднеї

Inxs не наполягали на тому, що ці нові пісні можуть бути відтворені у прямому ефірі, перш ніж вони були записані таким чином, після відновлення в Австралії в кінці 1986 року, вони наймають оркестр кімната під Сіднейського Оперного театру.

"Я не буду брехати, це було, дійсно здорово", - сміється Farriss. "Це величезна, знакова річ посеред Сіднейської гавані і ми просто подивилися на нього і сказали:" так, давайте підемо туди!'

"Але ми почали отримувати набагато більше визнаються за посилання і там дуже посилена охорона навколо цього будинку, зі зрозумілих причин. Так це було просто приголомшливе місце, щоб репетирувати".Farriss писав, ти в паніці

Перші записи почалися 9 березня 1987 року на носорога студії в Сіднеї, в результаті чого пісні Містифікувати, нові відчуття, ніколи не розлучить нас і диявол всередині, серед інших.

Але незабаром група зрозуміла, що вони не достатньо треків для досягнення своїх амбіцій альбоми, де кожна пісня була потенційним синглом. Тому продюсер Кріс Томас послав Farriss і Хатченса з Гонконгу, щоб написати ще кілька матеріалів.

"Я думаю, що це була дуже розумна ідея, тому що тоді він дав нам можливість замислитися про тих первісних записів і виробити які пісні ми могли б бути зниклих безвісти", - говорить Farriss.

Але найбільший хіт групи прибув в одну мить натхнення, подібно до того, як прибуло таксі, щоб відвезти його в аеропорт

"Я збираюся піти з дому, коли, раптом, я почав грати рифф з потрібні Ви сьогодні ввечері", - згадує він. "І я собі подумав:" Вау - це смішно, я повинен записати це!'

"Тому я попросив водія таксі почекати і він все сигналить і нам сигналить фарами і кричати, - ми спізнимося на літак!'.

"Але я зробив це в останню хвилину, і у мене була касета з записом. Коли я вибрався на іншому кінці [польоту], я взяв його прямо в демо-студії, де Михайло чекав мене і сказав, що "це круто... дайте мені вокал'.

"І найстрашнішим було, він поклав, що вокал прямо вниз. Це був божевільний".Ніколи не розлучить нас став стандартом

Спочатку написаний в якості фортепіано на основі пісні рокабіллі, ніколи не розлучить нас перетворені в грандіозні, драматичні балади, в одній з самих пристрасних вокал Хатченса.

На відміну від багатьох як inxs пісні, які розвалюються, коли грає інша група, пісня стала рок-стандарт і реаліті-шоу штапель.

"Там так багато різних версій я навіть не пам'ятаю їх усі", - говорить Farriss. "Але є пари, які виділяються для мене. Том Джонс і Наталі Имбрулья покривали його як дует, який був неймовірним.

"І Джо Кокер записав. Я завжди був великим шанувальником його, і я не міг повірити, коли він зробив це. Я був просто "Вау"".Удар продається величезна кількість

Для лейблу Atlantic, удар був важко продати. У сильно відформатований світ нам радіо, воно не працює як рок-альбом, це не схоже на фанк станцій, і поп-радіо було побоюватися важче треки, як гармати в небо.

"Я думаю, що вони думали, що удар з космосу", - говорить Farriss. І альбом був повільний опік - з 18 місяців, щоб дійсно злетіти у світовому масштабі.

Але стало спадщина групи стає платиновим вісім разів в США і сертифікованих алмазів в Канаді (до 1990 році, у 20 канадці володіли копія пипець).

До 1991 року inxs не вдалося продати стадіон "Уемблі", і, хоча вони були дещо більш топ-10 альбомів, вони свідомо уникали повторення формули удар.

"Або ми були дуже, дуже нерозумно або ми просто були Соник дослідників, але ми ніколи не ходили і знову удар," говорить Farriss. "Ми могли б зробити. Ми точно знали, як це зробити. Але от тільки як inxs був".

30-та Ювілейна удар прямо зараз.



Категория: Культура

Як inxs поштовх їхній кар'єрі


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.