Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Кроки Мел Брукс зірка танцю до успіху


Опубликованно 13.10.2017 00:40

Кроки Мел Брукс зірка танцю до успіху

Цільова

Навіть сьогодні важко знайти жіночий хореограф працює на вищому рівні в музичний театр. Сюзан Строман каже, що це завжди була чоловічою професією, але вона тим не менш любить.

Сюзан Строман в Лондон на прямий і поставити нову версію молодого Мела Брукса "Франкенштейн" - і тепер вона майже звикли до поняття чай-брейк.

Переможців останнього півстоліття щорічного Бродвею премію "Тоні" за хореографію, лише 10 були жінки. Найбільш успішним є чотириразовим переможцем Строман.

Її першою Тоні був у 1992 році на шоу Гершвіна з розуму для Вас. Але вона увійде в історію Бродвею як хореограф і режисер Мел Брукс Продюсери в 2001 році - один із самих великих сценічних мюзиклів на сьогоднішній день.

Цільова

Вона пішла, щоб направити версію фільму і в 2007 році Брукс запропонував їй принести свій фільм молодий Франкенштейн на сцену. Він не повторить успіх Продюсери і вона старанно працює в Лондоні створили новий і більш затишний варіант.

Строман каже, що вона насолоджується працюючи в невеликий театр.

"На Бродвеї ми були в Хілтон-театр, як його тоді називали, який є одним з найбільших будинків у Нью-Йорку", - говорить вона.

"Це створило проблеми для акторів: в комедії ти повинен бути в змозі почути сміх глядачів точно і переглядати його - але це було важко. З іншого боку, величезна сцена може витримати видовище.

"Так що ми їдемо в Лондон з приблизно 2000 місць під 800 на Гарріка: це передбачає певні зміни в тому, як шоу буде відчувати себе. Але я працював тут три роки тому режисура і хореографія у Скотсборо хлопчиків і я знаю, що фантастично інтимний простір це може бути.

"Тому Мел написав дві нові пісні, і ми змінили лінії - там нова посилання на міхур і писк, які не говорили на Бродвеї. Шоу коротше, ніж він був і більше зосередитися на комедії".

Тихоокеанський Північно-Західний Балет/Анджела Стерлінг

Власне подорож строман на Бродвеї почалися в Уілмінгтоні, Делавер.

"Ми не в театральній родині, але мій батько був прекрасним піаністом, і я був, що маленька дівчинка, яка танцює навколо будинку під звуки фортепіано. Я беру уроки танцю молодих. І в той час, коли прийшов Фред Астер і Джинджер Роджерс фільм по телевізору сім'я буде зупинити і дивитися його: це була подія.

"Я завжди був зачарований кіно мюзикли і як танцювальні номери будуть використовуватися, щоб просунути історію і те, як слова і музика були в гармонії. Я займалася балетом, але я завжди в основному цікавився оповідання, навіть у молодому віці.

Гетті Зображень

"Через всі ці роки я працював з найбільшими балетними трупами і мені сподобалося - але все-таки, що стосується мого серця розповідає історію. Навіть зараз мій улюблений танець фотографії, ймовірно, буде Фред і Джинджер в циліндрі або Час свінгу".

Як Строман підліток робив танцювальні робочих місць на місцевому рівні в Вілмінгтон.

"Я закінчував тим, що великий риби в маленькому ставку. Я хореограф і прямою місцевою музичною або навіть половину часу шоу під час футбольного матчу в середній школі. Я займалася балетом і джазом, але і з першого дня я знав, що дійсно схвилювало мене був вид танців ви потрапили на Бродвей. Я взяв будь-якої можливості буду брати участь у постановці.

"Коли я відправився в Нью-Йорк він був як пісня і дівчина танцюють, тому що я знав, що я міг би зробити це. Але він завжди був на іншій стороні столу, а не виконавець.

Гетті Зображень

Якщо я стою в задній частині будинку, і тепер я відчуваю, що глядачі реагують на те, що я створив, це зворушує мене - чи то сміх вголос, як молодий Франкенштейн або набагато більш серйозна показують, як Скотсборо хлопчиків, який був про расизм в глибокому півдні в 1930-х роках.

"Глядачі останнього елемента можна додати при створенні музично - дихання аудиторією є життєво важливим. Є певні актори, які володіють інстинктивним почуттям і вони знають, коли йти вперед, а коли зупинитися. І це в аудиторії, кажучи їм, що робити".

З початку 1990-х років, Строман розпочав режисерську повну показує, а не обмежувати себе танцювальні номери.

Ще 25 років є ще кілька жінок-режисерів, що працюють в комерційних театр мюзиклу та комедії.

"Важко дати одна причина для цього, але це світ, який завжди був дуже чоловічим. Це жорсткий світ, і потрібно бути сміливим.

Гетті Зображень

"Мел Брукс завжди говорить, що в цьому бізнесі ви повинні подзвонити в дзвінок, а не просто натиснути на дзвінок. Ви повинні піти туди з упевненістю і любов'ю, що ви робите і відчувати себе комфортно у вашій шкірі. Це багато важкої роботи, але я люблю його.

"Перше шоу я зробив, як режисер був Бродвеї в 1950-х років показують, "музичний людина". В кінці шоу ми зняли великий американський прапор колись і вона грала, коли сталося 9/11. Коли, нарешті, на Бродвеї вставати на ноги після нападу, був надзвичайний момент, з людьми, хворіти і ридати одночасно."

Строман зараз відновив кілька американських постановок в Лондоні - так вона помітила відмінності в тому, як дві країни виконують?

Гетті Зображень

"Отже, процес репетиції-це різні, звичайно. Тут ви берете великий чай-брейків, іноді, як тільки я намагаюся принести додому кілька. Але я зробив півдюжини показує, ось так в основному я можу адекватно планувати за чай-брейки.

"Молодий Франкенштейн стрункішою, зліші, ніж він був у Нью-Йорку, але деталі раніше багато: Британські актори були дуже схвильовані про навчання танцювальні номери, як puttin' на Ритце."

Очевидно, що після 30 років на Бродвеї Строман як і раніше любить свою роботу, навіть коли щось не працює, як її сценічна версія фільм Вуді Аллена кулі над Бродвеєм в 2014 році. "Це величезне розчарування, коли щось не працює, але ти рухаєшся далі і пориньте в найближчі час і місце вас цікавить.

"І звичайно з молодий Франкенштейн ви поринете в світ Мела Брукса. Що Мел дав мені повагу і в театрі, що це так важливо. Він завжди вірив у мене: він був першим, хто постукав у мої двері і сказав, що ви повинні відразу і хореограф виробників.

"Але він ще і вимогливий. Мел починав в якості барабанщика, і він досі неперевершене відчуття часу. Він дуже галасливі іноді про line-свідчення... але ж це Мел Брукс ми все це прийняти. Я думаю, що, напевно, унікальний Мела. Як мені пощастило сказати, що він став в останні роки одним з моїх кращих друзів?"

Молодий Франкенштейн грає в театрі Гарріка в Лондоні.



Категория: Культура

Кроки Мел Брукс зірка танцю до успіху


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.