Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Porsche Road Tour: на злітній смузі


Опубликованно 07.09.2017 03:13

Porsche Road Tour: на злітній смузі

Свого часу німці стали першими, хто ризикнув привозити в нашу країну фірмове Road Tour, що дозволяє продемонструвати новітні моделі марки.

Але дуже скоро стало зрозуміло, що втриматися в рамках правил дорожнього руху за кермом настільки емоційних автомобілів архіскладно. І тепер шоу проходять на території стоїть «під парами» терміналу Ф бориспільського аеропорту. Що логічно, адже розкрити весь потенціал автомобілів з Цуффенхаузена на дорогах загального користування не просто. Адже всі вони народжуються на гоночних треках і навіть, здавалося б, далекий від спорту Cayenne в обов'язковому порядку проходить повний цикл випробування вогнем і мечем «Зеленого пекла».

На жаль, в Україні, незважаючи на популярність бренду, досі не існує фірмових шкіл і клієнтам доводиться вибирати між курсами підвищення майстерності на турецькому автодромі і на льоду замерзлого фінської озера. Тому перед кожним заїздом Porsche Road Show інструктори викладають всім учасникам основи основ і відповідають на всі виникаючі питання: як правильно сидіти і керувати, як налаштувати крісло-кермо-дзеркала, який принцип роботи електронних систем на зразок забороненого у Формулі-1 Launch Control або PSM (інструктори розшифровують її як Please Safe Me).

І тільки після такого лікнепу випускають всіх на руліжні доріжки і злітні смуги терміналу Ф. У цьому році у нас була можливість випробувати гарячим бориспільським асфальтом і бетонними плитами смуги п'ять моделей: 718 Boxster S, Panamera Turbo, Macan Turbo Performance Package та 911 Carrera S. Зрозуміло, напередодні сезону відпусток підвищеною увагою користувався відкритий 350-сильний Boxster. Який опинився і самим рафінованим з представлених: чітка зв'язок по керму і максимум зчеплення з трасою. Інша річ, що та інформація про всіх стиках, шорсткостях і нерівностях так само була вичерпною. У цьому відношенні найбільш комфортним виявився 440-сильний Macan, передає водієві рівно стільки інформації, скільки йому потрібно для розуміння рівня зчеплення шин з дорогою. Новітня 550-сильна Panamera приємно здивувала досконалої аеродинамікою і курсову стійкість на високих швидкостях, а 420-сильний 911 — практично ідеальний розподіл по осях, що для задньомоторного автомобіля кшталт подвигу. Але німці давно привчили нас до того, що для них практично немає нічого неможливого, адже їх інженери сприймають труднощі швидше як виклик.



Категория: Авто

Porsche Road Tour: на злітній смузі


Написать комментарий

* Содержание комментария не должно содержать ненормативную лексику или отклонятся от норм морали и приличия. HTML-теги не поддерживаются. Комментарии, не имеющие отношения к содержанию новости, будут удаляться. Пользователи, злоупотребляющие терпением администрации, будут блокироваться.